ARTE ReportageIslandia: Moda na Wulkan
Zapraszamy Was na spotkanie z islandzkimi wulkanami – kipiąca lawa przyciąga rocznie setki tysięcy turystów. Nie mniejszą popularnością cieszą się lodowce i okoliczna fauna. A co na to lokalsi? Wybraliśmy się na miejsce, by sprawdzić, jak radzą sobie z tabunami turystów.