Re: Beata Moskal-SłaniewskaPrezydentka z przekonania
Prezydentka Beata Moskal-Słaniewska chce, by Świdnica była miastem przyjaznym dla wszystkich. Jej liberalizm nie podoba się lokalnym prawicowym politykom, a od przeciwników jej działań dostała nawet maila z groźbą śmierci. Prezydentka się jednak nie poddała i kontynuuje walkę na rzecz tolerancyjnego miasta. Co daje jej energię? Film z lektorem.