Rozminowywanie UkrainyWyścig z czasem
Ukraina jest obecnie najbardziej zaminowanym krajem na świecie. Z obawy przed wybuchami ludzie nie wchodzą na plaże, czy do parków. W dokumencie spotykamy się z ekipą wolontariuszy i wolontariuszek, którzy przeszli szkolenie saperskie i starają się oczyścić kraj z min i niewybuchów. Dokument z lektorem.