Re: Kryzys wodny na Lago Maggiore
Zatapiane plaże i wysuszone wybrzeża: poziom wód w popularnym wśród turystów jeziorze Maggiore ulega ekstremalnym zmianom. Co się stanie, jeśli zmiany klimatyczne w Europie będą miały poważny wpływ na tę istotną dla Włoch rezerwę wody?