Re: Serbia w cieniu Putina
Na początku kwietnia w Serbii odbyły się wybory. Oprócz potyczek międzypartyjnych w Belgradzie i na prowincji politycy i dziennikarze walczyli z kontrolą mediów przez SNS, nacjonalistyczną partię u władzy. Wszystko to, by ocalić demokrację w kraju, który na swym karku czuje oddech Putina.