Re: Iran, kobiety na wygnaniu
Śmierć 22-letniej Jiny Mahsy Amini sprawiła, że wielu irańskich emigrantów i emigrantek zaczęło się aktywizować i protestować przeciwko brutalnemu reżimowi w ich rodzinnym kraju. Spotykamy się z kilkorgiem z nich. Opowiadają nam o swojej emigracji, tęsknocie za rodziną i krajem i nadzieją na rewolucję i powstanie nowego Iranu.