Re: Cudzoziemcy w ukraińskiej armii
Reportaż. Stefan, były żołnierz kontraktowy, wstąpił do legionu międzynarodowego armii ukraińskiej. Ten niemiecki sanitariusz wojskowy chce bronić kraju, który ledwo zna. Jest pewien, że jego umiejętności bardzo się teraz przydadzą. Jednak czy nie boi się jechać na front?