Re: Elektrośmieci: można mądrzej
Kupujemy nowe urządzenia, a wyrzucamy stare w coraz szybszym tempie. Ale co się dzieje z elektrośmieciami? Mniej niż jedno na pięć urządzeń jest poddawanych właściwemu recyklingowi, przez co marnujemy cenne surowce. Jak to zmienić? Czy zawsze da się naprawić zamiast wyrzucić?