Ekologiczny transport morski
Statki towarowe i wycieczkowe to prawdziwi zabójcy klimatu. Emitują gazy cieplarniane i sadzę, a do tego zatruwają wody. Czas na nowy, bardziej ekologiczny transport morski, ale jak pogodzić wymóg wydajności z szacunkiem dla środowiska? Na przykład podążając za przykładem kapitana Andreasa Lacknera, z którym spotykamy się w reportażu. Na jego łodzi towarowej „Tres Hombres” wykorzystano fryzyjskie i skandynawskie innowacje w żegludze niskoemisyjnej. Dokument z lektorem.