Re: Alergie: nowe leczenie
Swędzące oczy, cieknący nos, niekończące się kichanie – alergie, które należą do najczęstszych chorób przewlekłych, rujnują nam życie i drogo kosztują. Jednak innowacyjne terapie dają dużo nadziei. Czy to możliwe, że kiedyś będziemy mogli żyć bez alergii?