Re: Chrońmy naturę, tak szybko słabnie
Codziennie na Ziemi bezpowrotnie znikają gatunki zwierząt i roślin. Choć tego nie zauważamy, osłabienie nawet najmniejszego ogniwa ekosystemu może mieć dramatyczne konsekwencje dla jego pozostałych elementów. Czy to domino da się jeszcze zatrzymać?