Re: Ratujmy lasy, ratujmy klimat
Wzrost temperatury coraz bardziej zagraża naszym lasom. Osłabia je susza i unicestwiają pożary. Nie jesteśmy już w stanie kontrolować trajektorii tej niszczycielskiej siły. Zjawiska, które przez długi czas ograniczały się do południowej Europy, Kalifornii czy Australii, rozlewają się na cały świat i dotykają nawet północnej Europy. Jak sobie z tym radzić?