Re: Samochód elektryczny dla każdego!
Nadchodzi era nowych samochodów. W Niemczech ludzie stopniowo przesiadają się do aut elektrycznych, choć infrastruktura nie wszędzie nadąża za tym trendem, a i nie wszystkich stać na taką inwestycję. W Holandii natomiast na rynek wprowadzany jest pierwszy na świecie samochód zasilany energią słoneczną. Jednak czy te pojazdy są całkowicie neutralne dla środowiska? Badamy. Film z lektorem.