Re: Nowa energiaCzy jesteśmy gotowi?
Rosnące ceny ropy i gazu, niepewne zaopatrzenie w energię i katastrofa klimatyczna – czas na radykalne zmiany w zakresie pozyskiwania energii. W społeczeństwach europejskich rośnie akceptacja dla reform i innowacji. Ale jak pogodzić ochronę klimatu z bezpieczeństwem dostaw? Pytamy o to ekspertów i ekspertki.