Re: moja własna linia kolejowa
We Francji i Niemczech są tysiące kilometrów opuszczonych linii kolejowych. Niektóre z nich zostają ocalone od zapomnienia przez ludzi, którzy kupują je i starają samodzielnie przywrócić do użytku. Ale czy remont zardzewiałych szyn i przerwanych trakcji naprawdę ma sens? Dokument z lektorem.