Re: W więzieniu z mamąDzieciństwo za kratami
We Włoszech małe dzieci idą do więzienia ze swoimi skazanymi matkami. Zgodnie z prawem placówki powinny być do tego specjalnie przystosowane, a dziećmi powinien się zajmować wyspecjalizowany personel. Ale rzeczywistość jest zupełnie inna. Sprawdzamy, jak to wygląda w więzieniu Casa Circondariale di Lecce.