Re: Kreatywne oszczędzanie energii
Jak można zastąpić prądożerne urządzenia, takie jak lodówka czy piekarnik? W dobie kryzysu energetycznego to pytanie zadaje sobie coraz więcej wynalazców, mechaników i majsterkowiczów. Mnożą się pomysły i powstają proste, solidne i energooszczędne innowacje. Film z lektorem.