ARTE RegardsSzczepionki na Covid: żyć ze skutkami ubocznymi
Pascal stracił możliwość normalnego poruszania się po szczepionce przeciwko koronawirusowi. I choć podobnych przypadków nie było wiele na 900 milionów dawek, którymi zaszczepiono Europejczyków i Europejki od początku pandemii, działania niepożądane szczepionek nie są wystarczająco badane. Często bagatelizuje się także doświadczenia osób, które zgłaszają się z poważnymi objawami po szczepieniu. Dokument z lektorem.