Re: Zoo i dobrostan zwierząt
Zauważyliście, że czasem w lumpeksach ubrania kosztują więcej niż w sieciówkach? To dlatego, że używane ciuchy stały się bardzo modne. A najbardziej lukratywną odnogą tego biznesu są ubrania “vintage” – po babci lub po mamie, sprzedawane często za niebotyczne kwoty. Ale skąd dokładnie pochodzą te ubrania i czy lumpeksy są etycznie nieskazitelne?