Re: Dziedzictwo kolonialne Holandii
W 1863 roku Holandia zniosła niewolnictwo, a jej ogromne imperium z licznymi koloniami w Azji, Afryce i Ameryce Południowej upadło. Jednak pamięć o ucisku nigdy nie zgasła. W dzisiejszej Holandii potomkowie kolonizatorów i kolonizowanych próbują wspólnie przepracować traumy przeszłości. Z jakim skutkiem? Film z lektorem.