Re: Mniejszość chrześcijańska w Turcji
Po dziesięcioleciach prześladowań z powodu swojej wiary coraz więcej syryjskich ortodoksów powraca do południowo-wschodniej Turcji. To tam narodziła się ta wspólnota chrześcijańska. Nasza ekipa reporterska udała się w taką podróż, by zrozumieć, skąd bierze się ta silna chęć powrotu i z jakimi konsekwencjami się wiąże.