Re: Barcelona walczy z kieszonkowcami
Po napaści Rosji na Ukrainę w Szwecji pogłębia się strach przed wojną. Kraj przygotowuje się - militarnie i cywilnie - na różne scenariusze. W reportażu dołączamy do grupy preppersów - Szwedów i Szwedek, które na wypadek wojny postanowiły nauczyć się technik przetrwania w trudnych warunkach.