Re: Barcelona walczy z kieszonkowcami
W barcelońskim metrze dochodzi nawet do 600 kradzieży tygodniowo. W ciągu trzech lat liczba przestępstw wzrosła o jedną czwartą. Obywatele postanowili stworzyć ochotnicze patrole i polują na kieszonkowców. Ich zamiarem jest pomoc policji, ale policji wcale nie podoba się ten pomysł. Reportaż.