Re: Majątki odebrane Żydom
Wielu Niemców posiada jeszcze przedmioty odebrane rodzinom żydowskim podczas II wojny światowej. Berlińska fundacja Stiftung Zurückgeben („Restytucja”) odszukuje te rzeczy i próbuje zwrócić je właścicielom lub ich potomkom. To trudne zadanie i powrót do przeszłości, który dla wielu osób jest bardzo bolesny.