Re: Uchodźczynie - między nadzieją a przemocą
W 2021 r. na świecie było 84 mln uchodźców. Około połowa z nich to kobiety i dziewczynki. Je skutki uchodźctwa dotykają bardziej niż mężczyzn: są ofiarami przemocy seksualnej, zachodzą w ciąże i samodzielnie zajmują się dziećmi. Ale w brutalnym świecie tułaczki, przemytników i obozów dla uchodźców nie mogą liczyć na szczególne wsparcie. Film z lektorem.