Re: La Gomera, marzenia o raju
Kilka lat temu na hiszpańskiej wyspie La Gomera osiadła społeczność hipisowska. Miejsce zamieniło się w oazę wolności i laboratorium eksperymentalne. W reportażu udajemy się na miejsce, by sprawdzić, jak dziś wygląda życie gomerskich antysystemowców. Ilu z nich zostało? Kim są nowi członkowie i członkinie? Jak ich społeczność zmienił koronawirus? Jaką mają relację z władzami wyspy?