Re: Neofaszyści we Włoszech
“Wiara, kraj, rodzina” – skandują włoscy neofaszyści w całym kraju. Zwycięstwo partii Bracia Włosi w ostatnich wyborach parlamentarnych dało skrajnej prawicy dużo energii do działania. Sto lat po Marszu na Rzym Mussoliniego faszyzm ponownie zagościł we Włoszech. Reportaż.