Re: Kryzys żywnościowy w Turcji
Turcja coraz głębiej pogrąża się w kryzysie. Załamanie waluty i galopująca inflacja doprowadziła miliony osób na skraj nędzy. Trudności z zapewnieniem sobie żywności ma nawet klasa średnia. Film z lektorem.