ARTE Spojrzenia: życie na wodzieZamieszkać na londyńskiej barce?
Ceny mieszkań w Londynie są horrendalne, dlatego mnożą się pomysły alternatywnych rozwiązań. Jednym z nich jest mieszkanie na barce. Tu też jednak pojawiają się problemy: rosną koszty eksploatacji, a liczba miejsc do cumowania jest stale zmiejszana. Jak wygląda życie na rzece w wielkim mieście i czy da się przeciwstawić postępującej i bezlitośnie windującej ceny gentryfikacji miasta?