Re: Dać dzieciom szansęWolontariat na rzecz dzieci imigrantów
Rodziny o niskim dochodzie i te, ze środowisk imigranckich najbardziej odczuwają skutki inflacji i rozwarstwienia społecznego. W Hamburgu grupa wolontariuszy objęła pomocą dzieci z rodzin tureckojęzycznych. Pomagają im w nauce niemieckiego, pokazują miasto, jakiego wcześniej nie znały i starają się pomóć w integracji. Jakie są efekty tych działań?