Re: Niemcy: ruch antyaborcyjny
W Niemczech lekarze coraz rzadziej wykonują aborcje. Wiele kobiet, które chcą usunąć niechciane ciąże, musi jechać do Holandii. Skąd ten trend? W reportażu przyglądamy się motywacji lekarzy, a także badamy ruch antyaborcyjny, który rośnie w siłę, a zwolenników ma także wśród młodych ludzi. Film z lektorem.