Re: Turcja: protetyka dla ofiar wojny w Syrii
W Turcji schroniły się setki tysięcy syryjskich uchodźców. Większość z nich żyje w tragicznych warunkach. Mają utrudniony dostęp do opieki medycznej, by leczyć obrażenia z wojny i traumę, która odcisnęła się na ich psychice. W obozach mnóstwo jest dzieci bez kończyn i chronicznie chorych dorosłych. Reportaż.