Re: Moja stuletnia współlokatorka
Jest na świecie cmentarz, na którym lądują niechciane ubrania. To pustynia Atakama w północnym Chile. Niektóre z tych ciuchów są rzadko noszone lub zupełnie nowe. Niesprzedane tekstylia są zakopywane w piasku lub spalane, a fatalne skutki tego procederu zatruwają środowisko i codzienność lokalnych mieszkańców.