ReL Długi covid - niepokojąca choroba
Choć od wybuchu pandemii minęły trzy lata, długi Covid pozostaje zagadką. Lekarze i naukowcy nadal nie mogą pomóc osobom, u których objawy wirusa utrzymują się przez kilka miesięcy po zakażeniu. W Niemczech dotyczy to ponad jednej dziesiątej z ok. 37 milionów zarejestrowanych przypadków. Jaka jest dla nich nadzieja?