Re: wszystko pod kontroląŻycie z zaburzeniem obsesyjno-kompulsyjnym
Bezustanne sprawdzanie, czy zamknąłeś drzwi, mycie zakupów w obawie przed brudem lub drapanie się do krwi – to typowe objawy zaburzenia obsesyjno-kompulsyjnego. W reportażu spotykamy się z trzema kobietami, których życie organizuje właśnie to zaburzenie. Skala stresu i cierpienia jest ogromna. Co robią, aby ułatwić sobie codzienność?