Dzielą się swym życiem na Instagramie i TikToku. Na ich potomstwo czekają miliony obserwujących. Zamieszczają w sieci testy ciążowe, rosnące brzuchy i gadżety kupowane dla dziecka. Pod różowymi filtrami i wzruszającymi zdjęciami kryje się jednak prawdziwy wyścig o uwagę i spore zarobki. Reportaż ze świata “mama economy”.