Re: Praca szuka człowieka!
Brak wykwalifikowanych pracowników stał się częścią naszego codziennego życia: terminy u fachowców są zarezerwowane, zamówienia pozostają niezrealizowane, a sklepy muszą być tymczasowo zamykane z powodu braku personelu. W wielu krajach europejskich trwa walka o wykwalifikowanych pracowników - aby przyciągnąć kandydatów, potrzebne są kreatywne pomysły. Również za pośrednictwem... TikToka!