Re: Covidowi emigrani
Życie bez masek, niskie ceny, brak ograniczeń - tym Bułgaria wabi zmęczonych koronawirusem ludzi z całego świata. Od początku pandemii Bułgaria stała się popularnym celem covidowych emigrantów, którzy pragną życia z dala od lockdownów i restrykcji.