ARTE RegardsObrazy wojny: fotoreporterzy na froncie
Wojna w Ukrainie to obrazy cierpienie i zniszczenia. Zrujnowane miasta i ludzie w ekstremalnych sytuacjach bojący się o swoje własne życie. Kim są reporterzy i reporterki, którzy relacjonują ten dramat? Jakiej odporności i odwagi to od nich wymaga? W dokumencie spotykamy się z kilkorgiem z nich, między innymi z Milą Teshaievą i Joanną Marią Fritz.