Re: Mołdawia wita uchodźców z Ukrainy
Ponad trzy miliony uchodźców opuściło Ukrainę od czasu inwazji rosyjskiej armii na ten kraj. Mołdawia, najbiedniejszy kraj Europy, przyjmuje drugą po Polsce liczbę uchodźców. Prawie pół miliona osób, głównie matek z dziećmi, szuka tu schronienia. Zadanie prawie niewykonalne dla małego kraju liczącego w sumie 2,6 miliona mieszkańców.