Kobiety i alkoholKiedy powiem sobie dość
Alkohol jest wszechobecny, a społeczna presja, by pić przy każdej okazji jest ogromna. Co się dzieje, gdy postanawiamy, że to piwo było ostatnim w naszym życiu? W dokumencie towarzyszymy kilku kobietom, które straciły kontrolę nad piciem i postanowiły zostać abstynentkami. Jak ta decyzja zmieniła ich życie? Czego się dowiedziały? Jak zareagowało otoczenie? Film z lektorem.