Re: Dunaj bez mikroplastiku
Pewien profesor chemii postanowił przepłynąć wpław cały Dunaj: 2700 km od źródeł w Schwarzwaldzie, do ujścia w Morzu Czarnym. Cel? Walka o czystą wodę. Chce zwrócić uwagę na problem zaśmiecania plastikiem naszych rzek.