Re: Obóz koncentracyjny Theresienstadt
W czasach nazistów Theresienstadt stał się obozem gromadzenia Żydów i do dziś jest symbolem dehumanizacji i cierpienia na całym świecie. Ale miejscom pamięci w małym czeskim miasteczku grozi rozpad. Mieszkańcy, którzy w dzisiejszym Terezinie pragną normalnego miejskiego życia, oraz ocaleni z Holocaustu walczą o przyszłość tego symbolicznego miejsca.