Re: Kto jest moją biologiczną matką?
W ciągu ostatnich 40 lat europejskie pary adoptowały dziesiątki tysięcy kolumbijskich dzieci. Te osoby często dopiero jako dorośli dowiadują się o swoim pochodzeniu i warunkach, w jakich trafiły do rodzin adopcyjnych. Organizacja pozarządowa Plan Angel pomaga im odnaleźć biologicznych rodziców i zrozumieć, co naprawdę się wydarzyło.