Demokratyczna Republika Konga
Od 1996 r. Demokratyczna Republika Konga jest teatrem potwornych zbrodni. Od dwudziestu pięciu lat toczą się tam brutalne wojny pełne masakr i gwałtów. Świat odwraca wzrok. Belgijski reżyser Thierry Michel swoim dokumentem chce przełamać tę ciszę i oddać hołd 6 milionom ofiar wojen w Kongo. W tym trudnym zadaniu pomagają mu dziennikarze, politycy, uchodźcy oraz organizacje pozarządowe.