Charlton Heston: gwiazda zmienną jest
Charlton Heston stał się międzynarodową gwiazdą dzięki udanym hollywoodzkim superprodukcjom. Wcielał się między innymi w Mojżesza, Ben Hura, El Cida i Michała Anioła, a później zagrał w takich klasykach science fiction, jak “Planeta Małp” czy “Soylent Green”. Heston, który w tym roku obchodziłby swoje setne urodziny, do śmierci w 2008 roku był legendą ekranu i kontrowersyjną postacią polityczną. Po tym, jak u boku Martina Luthera Kinga prowadził kampanię na rzecz praw Afroamerykanów, wykonał zwrot i walczył z aborcją oraz o swobodny obrót bronią palną. Dokument śledzi życie wielkiego aktora, który nigdy nie zadowalał się półśrodkami.