Zaproszenie do podróżyMeksyk: nieposkromiona Kalifornia Dolna
Przez długi czas wierzono, że Kalifornia Dolna to cudowna kraina wypełniona złotem i perłami. Te fantazje podsycały chciwość Europejczyków: od hiszpańskich konkwistadorów przez francuskich przemysłowców, po jezuickich misjonarzy. Ludy tubylcze przez wieki walczyły o zachowanie swoich ziem. A jak dziś wygląda życie w Dolnej Kalifornii?