Gwinea: marzenie o Europie
Ludzie z Korei są zdrowi. Jedzą dobrze i niskokalorycznie, są w formie. Do tego w medycynie chętnie stosuje się nowe technologie, które przyczyniają się do ogólnej poprawy zdrowia. Ale to jeszcze nie tłumaczy, dlaczego w Korei Południowej jest najmniej chorób zakaźnych na świecie. I dlaczego kraj tak dobrze poradził sobie z Covidem.