Mozambik: dramat wysiedleńców
Mówi się na nie “ocalałe”. Część z tych jezydek przeżyła masakrę swojego ludu, gdy w 2014 r. oddziały ISIS zaatakowały Sindżar. Dziś zajęciem, które pomaga im odzyskać godność i przepracować traumę jest boks. To dla nich o wiele więcej niż zwykły trening samoobrony.