Ukraina: Wiosna w Kijowie
Życie w Iraku wcale nie jest normalne: Państwo Islamskie wciąż jest zdolne do (sporadycznych w prawdzie) ataków, podczas gdy wojska amerykańskie przekształcają swoją obecność wojskową w rolę „szkoleniową” dla armii narodowej, na tle napięć nadal żyjących z sąsiednim Iranem. Hassan, Safaa i Bahaa opowiadają nam o swoim codziennym życiu w kraju, który wciąż walczy o pokój.